Direktmarknadsföring

Direktmarknadsföring

När målgruppen får känna på din reklam

Det blir allt svårare och svårare att synas i det digitala bruset. Då kan det vara smart som företag att hälsa på i brevlådan i stället – via så kallad direktmarknadsföring eller direktreklam. Men även där är det viktigt att sticka ut – du vill väl inte att din reklam hamnar i återvinningen direkt? Det är där vi kommer in i bilden, för vi har både erfarenheten och kreativiteten som krävs för att din reklam inte ska hamna i någon typ av papperskorg – utan i stället i rätt brevlåda, för att skapa uppmärksamhet och vara kostnadseffektiv för ditt företag. VI hjälpter dig att använda direktmarknadsföring på rätt sätt – med eller utan samarbete från din inhouseavdelning eller -byrå.

Hur kan vi hjälpa dig?

 
Vad får du ut av direktmarknadsföring?
Med hjälp av direktmarknadsföring kan du nå fler potentiella kunder som du annars kanske tappar på digitala plattformar. Du har dessutom möjlighet att med större säkerhet nå din målgrupp och selektera vilka du vill nå för ett specifikt syfte. Självklart i syfte att inte hamna i papperskorgen, utan snarare få dina kunder att landa i varukorgen.


"Laget före jaget!" //Christina Zeijlon