Varumärke & koncept

Otydliga varumärken ger svaga resultat. Genom analys och strategi skapar vi en hållbar grund med syfte, löfte och design som hänger ihop.

Otydliga varumärken ger svaga resultat. Genom analys och strategi skapar vi en hållbar grund med syfte, löfte och design som hänger ihop.

Vad vi kan hjälpa dig med

Vi jobbar i tydliga faser för att säkerställa både kreativ höjd och affärsrelevans i varje steg.

1. Strategi

Vi utvärderar affärsutmaning och omvärld för att hitta insikten som lyfter kommunikationen.

2. Idé

Inom de strategiska ramarna omvandlar vi kärninsikten till en kreativ idé som når mottagaren i hjärtat och hjärnan.

3. Produktion

Med kanal- och målgruppsförståelse gör vi idén till enheter som når fram i sina kanaler.

När varumärke möter data händer det något på riktigt. Våra strateger och kreatörer jobbar tätt ihop med specialister inom digital kommunikation och CRM, så att varje idé träffar rätt målgrupp, i rätt kanal med rätt effekt.

Exempel på varumärke & koncept

Anticimex

Case
Anticimex
Hushälsa

Se hela caset

Vill du se hur insiktsdriven kreativitet kan förvalta och förädla ert varumärke hela vägen till affär?

Hör gärna av dig till Mikael. 

mikael-von-ekensteen

Mikael von Ekensteen
Ansvarig för Varumärke & koncept
mikael.ekensteen@reaktion.se
070-390 66 89

Nästa:Content­marknadsföring