Utvalda kundcase
Nya Seniorlånet – Livet är fullt av möjligheter.
Kombinationen av kreativt koncept, datadriven strategi och oväntad kanalmix drev stort intresse och lanseringen gick över förväntan.
Till caseUppland Spar – Rätt placerad?
Spetsig målgruppsanalys och oväntad lösning skapade framgångsrikt kampanjresultat.
Till caseBrave stories Christmas campaign
Modiga berättelser och en strategi för att bygga engagemang gav den största insamlingen från företag någonsin och två silver i Echo Awards 2020.
Till caseRenaults väg till framgång
När Renault lanserade sin första tjänstebil fick vi i uppdrag att skapa en kampanj som skulle bygga både varumärke och driva försäljning på en hårt konkurrensutsatt marknad.
Till caseDubbelt Dubbelt så God God Jul Jul
En tydlig paketering, kommunikation med humor och ett effektivt erbjudande fick DNB-Banks kunder att aktivera sina kort.
Till caseDet skrynkliga brevet som stack ut.
Genom att hitta tvillingar till befintliga kunder och kommunicera med dem genom en kreativ trycksak fick vi ett tydligt budskap och ett stort engagemang.
Till case#TänkOm - När normal is f*cking boring
Kampanjen som väckte liv i en av företagets värderingar "Normal is f*cking boring", genom en egen hashtag och microinfluencers.
Till case