![Case Vinlistan](https://images.reaktion.se/reaktion/case/VIN-top.jpg)
![Case Vinlistan - image 1](https://images.reaktion.se/reaktion/case/VIN-bild-1_txeDYOT.jpg)
Domaine Wines ville skapa en digital variant av sin papperstidning Vinlistan. Vad gjorde vi? Tog det ett steg längre. Vi skapade en content-sajt som var både mätbar och spårbar på individnivå – i alla steg av kundresan. Från Facebook-annonser och individanpassade nyhetsbrev till inspiration på sajten. I och med att vi samlade in data från besökarna, kunde vi rikta och skräddarsy kampanjer utifrån deras intressen. En datadriven strategi med ett långsiktigt och kundtroget tänk.
![Case Vinlistan - image 3](https://images.reaktion.se/reaktion/case/VIN-bild-2.jpg)
![Case Vinlistan - image 4](https://images.reaktion.se/reaktion/case/VIN-bild-3_zR9yU2m.jpg)