Webcast: ”Havets Tesla” och vägen till starka varumärken.
Hur skapar man mystik kring sitt varumärke?
Konrad Bergström har under åren visat att han är bäst i klassen på att paketera varumärke och få kunderna att älska och klicka på köp. En av Sveriges absolut bästa kommunikatörer ur ett PR-perspektiv, men även ur hur man skapar ett varumärke som folk känner att de bara måste ha. Konrad grundade bland annat Zound Industries (Urbanears) som gått från 0 - 1,8 miljarder, ett nytt varumärke på marknaden.
Framtidens el-båt: X-Shore ”Havets Tesla”
Nyligen grundade Konrad Bergström även det spännande X-Shore som kallats för ”Havets Tesla”. En otroligt snygg och häftig båt som går på 100 % el.
Missa inte vår webcast 17/2 kl 15:00 OBS! Nytt datum.
I webcasten diskuterar vi bland annat hur Konrad gör för att skapa den enorma mystik och nyfikenhet hans olika varumärken allt får.
Se intervjun i vår livesända webcast, eller anmäl dig och se inspelningen i efterhand när det passar dig.
Konrad Bergström, grundare X-shore och Zound Industries
Jan Ringsø, VD Reaktion