Webinarie: Hur har pandemin förändrat konsumenters beteende?

Webinarie: Hur har pandemin förändrat konsumenters beteende?

Hur har pandemin påverkat kunders lojala beteenden?

Vi lever i galna tider. I en galen värld fylld med galna beteenden och galna händelser. Så hur har pandemin förändrat vårt konsumentbeteende? Och hur ska du agera i framtiden? 

Under pandemin såg alla hur digitaliseringen boomade. Men vi ville ta reda på hur den kom att påverka kunders lojala beteenden.

Reaktion och Smicker inledde ett samarbete med Novus och såg tydligt ett episkt skifte i lojala beteenden. Ett skifte som kommer att bli en spännande utmaning att förstå och agera på för många varumärken.

Ett episkt skifte

När studien var klar såg vi tydligt ett episkt skifte i lojala beteenden. Ett skifte som kommer att bli en spännande utmaning att förstå och agera på för många varumärken.

Här kan du se webinaret!

The Loyalty Market And Discoveries Report är den enda rapporten som lyfter fram konkreta bevis och lösningar på den nya förändrade kundlojaliteten. Vi hade ett uppskattat webinarie kring detta. Här kan du se webinaret i efterhand!

Niclas Franke

Niclas Franke, f.d CRM-strateg Reaktion

Pepe Larsson

Pepe Larsson, Head of strategy Smicker