Webinarie: Hur har pandemin förändrat konsumenters beteende?
Hur har pandemin påverkat kunders lojala beteenden?
Vi lever i galna tider. I en galen värld fylld med galna beteenden och galna händelser. Så hur har pandemin förändrat vårt konsumentbeteende? Och hur ska du agera i framtiden?
Under pandemin såg alla hur digitaliseringen boomade. Men vi ville ta reda på hur den kom att påverka kunders lojala beteenden.
Reaktion och Smicker inledde ett samarbete med Novus och såg tydligt ett episkt skifte i lojala beteenden. Ett skifte som kommer att bli en spännande utmaning att förstå och agera på för många varumärken.
Ett episkt skifte
När studien var klar såg vi tydligt ett episkt skifte i lojala beteenden. Ett skifte som kommer att bli en spännande utmaning att förstå och agera på för många varumärken.
Missa inte vårt webinarie 8/6 kl 10.00
I vårt webinarie kommer vi presentera vår helt färska The Loyalty M.A.D. Report. The Loyalty Market And Discoveries Report – den enda rapporten som lyfter fram konkreta bevis och lösningar på den nya förändrade kundlojaliteten.
Vi hade nyligen ett uppskattat webinarie hos Swedma och nu erbjuder vi alltså en ny och unik möjlighet att delta 8 juni istället.
Niclas Franke, CRM-strateg Reaktion
Pepe Larsson, Head of strategy Smicker