Häng på kreativitets-boomen du också
Som mycket annat i världen just nu har även kunderbjudanden påverkats av den förhatliga pandemin som börjar på C. Men tvärt emot vad många kan tro är ger den sociala distanseringen, hur krävande den än kan vara, ett utmärkt tillfälle för varumärken att hitta möjligheter och låta kreativiteten flöda – på nya sätt.
Den digitala utvecklingen tar stormsteg
När vi distanserar oss socialt tvingas varumärken tänka om och fundera över hur snabbrörliga de kan vara i en värld som ständigt förändras. Många affärer har flyttats online snabbare än tänkt, vilket ställer nya krav på tillgänglighet, ton och utförande.
Skapandet har flyttat hem
Kreatörerna har fått en ännu viktigare roll och samtidigt en som de alltid har haft; att lösa utmaningar genom att skapa nya förutsättningar.
Idag är det viktigare än någonsin att ta hjälp av erfarna kreatörer för att hitta nya vägar, säger Niklas Synning, Creative Director på Reaktion. Det gör att man kan undvika många av de fallgropar som annars är lätt att hamna i.
Ett förändrat medielandskap
När hemmet inte längre är ett ställe där vi bara kopplar av, utan en plats där vi spenderar mesta delen av vår tid – hur påverkar det kunderbjudandet? Hur skapar vi kundupplevelser och lösningar som når ut – eller kanske in – i hemmen? På Reaktion låter vi kreativitet inspireras av data för att hitta framtidens lösningar.
Låt oss hjälpa dig säkra upp och stärka era kundrelationer. Hör av dig till Jan Ringsö på Jan.Ringso@reaktion.se