Bygg en hållbar kundbas – och stärk ditt varumärke!
Välkommen på frukostseminarium den 1 februari tillsammans med Differ och Reaktion.
Sveriges mest hållbara varumärken vet att lönsam lojalitet börjar med att optimera den befintliga kundbasen – men få kan utveckla rätt strategier och driva ett hållbart lojalitetsarbete operativt. Ditt företag har säkert vad som krävs rent mentalt, men vi är lika övertygade om att ni behöver tips och tricks för att få det att hända.
För att hjälpa Sveriges företag med detta har Reaktion och Differ krokat arm för att skapa ett unikt frukostseminarium.
Under morgonen kommer vi utmana, reflektera och inspirera kring frågor som rör hållbart CRM- och varumärkesarbete. Förvänta dig att vi bland annat kommer att prata om följande områden:
- Så får du kunden att välja ditt varumärke framför andra.
- Verktygen du behöver för att bygga ett hållbart lojalitetsarbete.
- Inspiration och konkreta exempel på innovativa lösningar inom hållbar CRM.
- Säkra din plats redan nu genom att anmäla dig nedan. Har du en kollega som du gärna vill ta med dig så bara be honom eller henne att anmäla sig. Vi vågar utlova en spännande och lärorik morgon tillsammans med oss.
När: Torsdagen den 1 februari 2024 kl 8 - 9.30 (seminariedelen börjar 8.30).
Var: Reaktion, Industrigatan 4C, Stockholm.
Vad: Frukost med strateger och kreatörer från Differ och Reaktion.
Reaktion har i över 20 år hjälpt företag att operativt boosta sitt lojalitetsarbete, och Differ har gjort sig kända som Sveriges ledande strateger inom hållbart varumärkes- och kundarbete. Du kan läsa mer om Reaktion här och om Differ här
Detta är ett fysiskt seminarium med frukost. Antalet platser är begränsade så anmäl ditt intresse så snart som möjligt.