Marketing Tech

Marketing Tech

Bättre kundupplevelser med hjälp av martech

 

Marketing Technology (eller martech som det också kallas) är ett sätt att använda teknologi för att optimera marknadsföring och kundupplevelse. Byggd på beteende blir kampanjerna mer effektiva och vi skapar tydliga värden att utgå från.

 

Automatiserad marknadsföring

På Reaktion drivs vi av det pragmatiska i att skapa resultat. Genom att använda strukturerad och automatiserad data ökar vi helt enkelt chanserna för bättre utfall. Marketing Technology är nära besläktat med Marketing automation, som hjälper oss använda dynamiskt genererad data för att aktivera kampanjer som passar kundens behov – och därmed ökar chansen för att kampanjen ska bli lyckad.

 

Hanterar stora volymer data

Vi på Reaktion hjälper till med både Marketing Automation system och Data Warehouse-lösningar. Smart teknik som hjälper dig att skapa relevans för stora volymer i din kundbas. Systemen skapar i sin tur automatiseringar som gör att du blir mindre resursberoende och mer tillgänglig för dina kunder. På så sätt kan vi på ett smidigt sätt optimera allt från SEO, sociala media, content, kundresor, e-handel, dataanalys till management.

 

Kundinsikter att jobba efter

Teknologi som underlättar är helt enkelt navet när Reaktion arbetar med er digitala marknadsföring. Genom att jobba efter datadrivna kundinsikter hjälper vi dig att bygga kundresor, spetsa din kommunikation och optimera kanaler.

 

Vill du ha hjälp att använda martech för att förbättra era kundupplevelser? Hör av dig till Niclas Franke