Webinarie: Så gjorde pandemin kunderna mer oförutsägbara

Webinarie: Så gjorde pandemin kunderna mer oförutsägbara

Vi lever i galna tider. I en galen värld fylld med galna beteenden och galna händelser. Under hösten 2021 gick vi in i en ny tidsålder där köp- och kundbeteenden blivit allt svårare att förutsäga. The Consumer Marketing and Discovery Report, uppföljaren till The Loyalty M.A.D. Report, har kartlagt fenomenet.

En ny tidsålder. Med helt nya typer av kundbeteenden.

Reaktion och Smicker inledde ett samarbete med Novus och när studien var klar såg vi tydligt att en ny tidsålder fötts – där kundernas beteenden blivit alltmer oförutsägbara. En ny tidsålder som kommer bli en spännande utmaning att förstå och anpassa sig till för många varumärken.

Missa inte vårt webinarie 4/2 kl 9.00

Den 4:e februari kl 9.00 får du full koll på vad du behöver göra att fortsätta skapa lyckade relationer. Missa inte The Consumer M.A.D. Report – den enda rapporten som lyfter fram konkreta bevis och lösningar på den nya förändrade landskapet kring de oförutsägbara kundbeteendena.

Niclas Franke
Niclas Franke
CRM-strateg Reaktion

Pepe Larsson
Pepe Larsson
Head of strategy Smicker