Webcast: ”Havets Tesla” och vägen till starka varumärken.

Hur skapar man mystik kring sitt varumärke?

Konrad Bergström har under åren visat att han är bäst i klassen på att paketera varumärke och få kunderna att älska och klicka på köp. En av Sveriges absolut bästa kommunikatörer ur ett PR-perspektiv, men även ur hur man skapar ett varumärke som folk känner att de bara måste ha. Konrad grundade bland annat Zound Industries (Urbanears) som gått från 0 - 1,8 miljarder, ett nytt varumärke på marknaden.

 

Framtidens el-båt: X-Shore ”Havets Tesla”

Nyligen grundade Konrad Bergström även det spännande X-Shore som kallats för ”Havets Tesla”. En otroligt snygg och häftig båt som går på 100 % el.

 

Missa inte vår webcast 17/2 kl 15:00 OBS! Nytt datum.

I webcasten diskuterar vi bland annat hur Konrad gör för att skapa den enorma mystik och nyfikenhet hans olika varumärken allt får.

Se intervjun i vår livesända webcast, eller anmäl dig och se inspelningen i efterhand när det passar dig.

Konrad Bergström, grundare X-shore och Zound Industries          

 Jan Ringsø, VD Reaktion

Video