Webinarie: Så bör du kommunicera till dina befintliga kunder här och nu

Webinarie: Så bör du kommunicera till dina befintliga kunder här och nu

Webinarie: så bör du kommunicera
till dina befintliga kunder här och nu

Reaktion vill vara med och stötta alla er marknadschefer och CRM ansvariga som har extra stora utmaningar just nu.

Därför anordnade vi ett webinarie med vår CRM-strateg Niclas Franke som bjöd på sina insikter och råd kring hur man bäst hanterar sin kundkommunikation i ett läge som detta.

Ta del av inspelningen från webinariet längst ner på denna sida. 🚀

Innehåll: 

- Vi lyfte fram de bästa exemplen på bra kommunikaion utifrån nuläget.

- CRM-strategen Niclas Franke gav sina råd på do´s and dont´s i denna situation.

- Q&As. Niclas svarade på frågor som togs upp i chatten.

Niclas Franke, CRM-strateg på Reaktion

Datadriven strateg med bred och djup CRM-erfarenhet. Head of CRM på Reaktion sedan ett par år och innan dess CRM-ansvar på kundsidan på bl a Canal Digital, 3, Telenor, Com Hem och Hemköp/Axfood.