Så bör du kommunicera till dina befintliga kunder här och nu

Webinarie: så bör du kommunicera
till dina befintliga kunder här och nu

Reaktion vill vara med och stötta alla er marknadschefer och CRM ansvariga som har extra stora utmaningar just nu. 

Därför anordnar vi ett webinarie med vår CRM-strateg Niclas Franke som bjuder på sina insikter och råd kring hur man bäst hanterar sin kundkommunikation i ett läge som detta. Vår digitala strateg Mikael Aldestam kommer att vara moderator och bolla över era egna frågeställningar till Niclas. 

 

Det här kommer vi att gå igenom: 

- Vi lyfter fram de bästa exemplen på bra kommunikaion utifrån nuläget.

- CRM-strategen Niclas Franke ger sina råd på do´s and dont´s i denna situation.

- Q&As. Niclas svarar på frågor som skickats in till oss innan eller som tas upp live i chatten. 

 

Tid och datum för livesädning:
fredag 3 april kl 14

Webinariet tar max 30 minuter men du avgör själv hur länge du vill vara med. 

Hoppa in i livesändningen när det passar dig, men om du inte vill missa något så bör du vara redo kl 14. 

Maila frågor du vill ha svar på till niclas.franke@reaktion.se 

 

Till anmälan:

https://my.demio.com/ref/ZFPBDeLbtQYzir5z

 

Kan du inte vara med?

Anmäl dig så skickar vi filmen från webinariet efteråt. 💜💪🏻

 

Niclas Franke, CRM-strateg på Reaktion

Datadriven strateg med bred och djup CRM-erfarenhet. Head of CRM på Reaktion sedan ett par år och innan dess CRM-ansvar på kundsidan på bl a Canal Digital, 3, Telenor, Com Hem och Hemköp/Axfood.