Lönsam lojalitet, del 6

Lönsam lojalitet, del 6

För att skapa ett framgångsrikt lojalitetsprogram under 2025 handlar det om att fokusera på rätt områden. I vårt förra inlägg summerade vi Antavos Global Customer Loyalty Report och de tio viktigaste insikterna. Men att hantera så många punkter kan vara överväldigande. Därför har vi kokat ner det till tre centrala insikter som kan göra skillnad för ditt lojalitetsarbete.

Tre nyckelinsikter för bättre kundlojalitet

Är ni redo?

Om ditt företag redan arbetar med dessa insikter har ni goda förutsättningar att lyckas under 2025. Använder ni gamification för att samla in data? Har ert lojalitetsprogram förmåner som verkligen är relevanta för kundupplevelsen?

Hör gärna av dig om du vill diskutera något av ovanstående!

/Jan Ringsö, VD Reaktion

jan.ringso@reaktion.se, 070-831 31 39



Det här inlägget är en del av vår serie om lönsam lojalitet. Missa inte de tidigare delarna!